Úspech je cesta, nie cieľ.

( H.Tom Collard)

tréningy

divider1

telocvičňa

trx1
certifikat-mf

TRX

Total-Body Resistance Exercise
(= Cviky pre zaťaženie celého tela)

Závesné cvičenie (TRX Suspension Training) rozvíja telesnú silu pomocou funkčných pohybov a dynamických polôh. Pri športe a každodennom cvičení sa pohybujeme stále v mnohých rovinách.
Cvičenie na závesnom systéme TRX nám umožňuje cvičiť v týchto rovinách, rovnako tak ako žijeme. Svalová hmota narastá rovnomerne, čo znižuje riziko zranenia a zvyšuje výkonnosť.
TRX bol pôvodne vyvinutý americkými vojenskými a špeciálnymi jednotkami ako všestranný systém pre posilňovanie celého tela
aj v extrémnych podmienkach.

DYNAMAX

tréning s dynamax medicinbalom

DYNAMAX je špeciálny medicinbal, ktorý je veľkosťou, aj materiálom navrhnutý tak, aby bol jeho úchop čo najlepší pre cvičenca. Je rozmerovo väčší ako bežné medicinbaly, tým je jeho držanie výhodnejšie a zdravšie pre celý pletenec hornej končatiny, keďže sú ramená a hrudník v otvorenejšom postavení. Materiálovo je lepší v tom, že je mäkší, tým pádom sa pri cvičení s ním predchádza nepríjemným nárazom, takže je s ním cvičenie bezpečnejšie ako s klasickým medicinbalom.

Počas DYNAMAX tréningov sa rozvíja tvoja kardiovaskulárna vytrvalosť, sila, koordinácia, flexibilita, rýchlosť, obratnosť a presnosť. Navyše sú tieto tréningy veľmi zábavné, pestré a interaktívne. Najviac sa vďaka týmto tréningom posilňuje tvoj stred tela (hrudná časť, bruško, chrbát, panva, zadok) a tvoje ruky. Samozrejme je to však skvelá záťaž aj pre tvoje nohy. Tým pádom, vďaka nemu sa krásne formujete celé tvoje telo.

certifikat-lv
dynamax
dns1
dns2

DNS

Dynamická neuromuskulárna stabilizácia

Prostredníctvom DNS metódy pracujeme s chybnými pohybovými vzormi a nefunkčným core, jadrom tela, ktoré vedú k preťažovaniu jednotlivých segmentov a vyúsťujú do chronickej bolesti (drieková časť chrbtice, bedrové kĺby apod). Ako výsledok môžeme vidieť ľudí trápiacich sa bolesťami, ktorí sa snažia všemožnými spôsobmi (strečing, manuálne techniky, rôzne core cvičenia) liečiť aktuálny stav – väčšinou žiaľ neúspešne.
Preto treba pristúpiť k náprave chybného stereotypu a následne v novom, kvalitnejšom pohybe realizovať športovú či akúkoľvek inú pohybovú činnosť na maximálnej úrovni.

KRUHOVÝ KONDIČNÝ TRÉNING

Tento spôsob trénovania sa vyvíjal odhadom od roku 1950. Ide o univerzálnu tréningovú metódu, ktorá smerovala podľa dobových materiálov k všeobecnému rozvoju vytrvalosti, sily a „tvrdosti“. Kruhový kondičný tréning je tréningová jednotka zameraná na zlepšovanie kondičných schopnosti a ich rôznych prejavov – najmä vytrvalosť v sile, vytrvalosť v rýchlosti a rýchlej sily.
Špecificky definujeme kruhový tréning ako spôsob organizácie tréningovej jednotky, pri ktorej sa cvičiaci pohybuje od jedného cvičenia k ďalšiemu, ktoré je zvyčajne zamerané na inú svalovú partiu resp. na svalovú skupinu vykonávajúcu cvik. Tieto stanovištia tvoria zvyčajne uzavretý reťazec – kruh, ktorý kondičný tréner zostavuje podľa určitých zákonitostí.
Kondičný tréning je určený pre obyčajných ľudí, ktorí sa chcú lepšie cítiť, pohladiť si svoje endorfíny, jednoducho zamakať si a prekonávať sa. Ďalej pre rekreačných športovcov, ktorí chcú zlepšiť svoju svalovú topografiu, zvýšiť svoj výkon v ich obľúbenom prekážkovom behu či polmaratóne, ale aj pre vrcholových športovcov hlavne v prípravnom období.

tabata1
Homepage
08
07

TABATA

Tabata je intenzívny intervalový tréning, ktorý pozostáva z 20 sekúnd maximálnej aktivity a 10 sekúnd odpočinku opakujúcich sa za sebou 8-krát. To znamená, že jedna tabata trvá 4 minúty. Za 20-30 minút možno týmto spôsobom precvičiť a vyformovať celé telo. Rovnako dobre sa dajú v rámci tabaty využiť aeróbne aj posilňovacie cvičenia.
Tabata je výbornou voľbou pre všetkých, ktorí chcú neustále zlepšovať svoju kondíciu.

Tento typ tréningu sa odporúča i tým, ktorí chcú schudnúť. Samozrejme, kvôli svojej náročnosti nie je tabata vhodná pre úplných začiatočníkov. Čo je však isté, správne vykonaná tabata je zárukou spálenia vysokého množstva kalórií.

tréningy

divider1

strelecká zóna

HOKEJOVÝ TRÉNING NA SUCHU

Pri bežnom tréningu na ľade, vystrelí každý hráč na bránu približne 20 – 30 krát. U nás každý hráč vystrelí 10 krát viac, čo znamená 200 – 300 výstrelov. A to nie je málo.
Pri suchom tréningu zdokonaľujeme prihrávanie, prácu s hokejkou a pukom. Správne držanie tela pri streľbe a v neposlednom rade tvrdosť a presnosť strely.

strelecky-zona-s2
strelecky-zona-s1
02a
011b

HOKEJOVÝ TRÉNING NA ĽADE

pripravujeme

kto sme…

lubo-cbweb

ĽUBOMÍR VAIC

Bývalý reprezentant Slovenska v ľadovom hokeji.  Zúčastnil sa troch majstrovstiev sveta , kde r. 2000 získal striebornú medailu v Petrohrade a r. 2003 bronzovú medailu v Helsinkách. V NHL odohral 9 zápasov v drese Vacuover Canucks. Niekoľko sezón, počas svojej hokejovej kariéry ,odohral v popredných európských kluboch ako aj v  ruskom Magnitogorsku.

Prečo som sa rozhodol po skončení hokejovej kariéry venovať liečebno-kondičným tréningom?

Mám osobnú skúsenosť ako pod vedením profesionálnych kondičných trénerov a fyzioterapeutov sa za relatívne krátku dobu dokáže ľudské telo zregenerovať aj po ťažkých zraneniach. A to bol impulz, aby som sa zdokonalil v tejto činnosti a sám vedel cvičeniami prinavrátiť zdravie iným ľudom.

Stať sa profesionálnym certifikovaným trénerom v tejto oblasti si vyžiadalo účasť na náročných školeniach a kurzoch v zahraničí.

Vedomosti a skúsenosti z týchto kurzov dnes už uplatňujeme na tréningoch v našom Fit centre. Stretávame sa s pozitívnou reakciou od našich cvičencov, čo  ma teší a zároveň potvrdzuje správnosť môjho rozhodnutia.

misko-cbweb

MICHAL FINDURA

Od malička inklinujem k pohybu a športu. Od momentu ako ma môj otec priviedol k hokeju, stal sa mojou neoddeliteľnou súčasťou. Hokej pre mňa nie je len šport, voľnočasová aktivita, je to spôsob života, pri ktorom som veľa stratil, no oveľa viac získal. Naučil som sa prežívať víťazstvá, spracovávať prehry, naučil som sa spolupráci a spolupatričnosti, rešpektu a disciplíne.

Stále aktívne hrám, doteraz som v 1. SHL odohral viac ako 500 zápasov. Učím sa a snažím sa posúvať vpred. Práve preto som sa rozhodol venovať časť svojho času ľuďom, ktorí potrebujú k pohybu priviesť, resp. v práci so svojim zdravím a telom usmerniť.

Keď som pred pár rokmi začal trénovať deti v prípravke ľadového hokeja, pochopil som, že hrať hokej je úžasné, ale prenášať lásku k hokeju na deti je omnoho úžasnejšie. Zistil som, že práca s ľuďmi ma napĺňa rovnako ako šport, preto som vďačný za to, že to môžem skĺbiť a venovať sa ľuďom i pohybu zároveň.

lamweb

REZERVÁCIE

Vyber si svoj tréning

divider1

Cvičte bezpečne pod dohľadom certifikovaného osobného trénera. Urobte správny krok vpred a začnite cvičiť už dnes.

let’s work together

KONTAKT

divider1

ADRESA

Elektrárenské námestie
052 01 Spišská Nová Ves

MOBIL

Ľubomír Vaic
+421 911 631 977

Michal Findura
+421 918 291 959

EMAIL

vfhokejovaskola@gmail.com